ASKİ’de “engelsiz hizmet” dönemi

ADANA (BÖLGE)-Adana Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (ASKİ), ‘’Engelsiz Masa’’ oluşturarak, engelli vatandaşların işlemlerini yapmak ve 65 yaş üstü vatandaşların sıra beklemesini önlemek için çalışma başlattı.

ASKİ bir yandan Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar’ın talimatları doğrultusunda, kentin içme suyu ve altyapı sorunlarını azaltmak için yoğun çaba harcarken, bir yandan da toplumun her kesiminden insanın işini kolaylaştırma adına yeniliklere imza atıyor. Engelli abonelerin mağdur olmaması ve çeşitli işlemlerini kolaylıkla gerçekleştirebilmeleri için adreslerine ekip yollayan ASKİ, aynı zamanda Genel Müdürlük bünyesinde de ‘’Engelsiz Masa’’ hizmeti uygulamaya başladı.

Abonelik işlemleri için ASKİ Genel Müdürlüğü’ne gelen engelliler ve 65 yaş üstü vatandaşlar, sıra numarası almaya gerek duymadan direkt Engelsiz Masa’ya müracaat edebilecek. Personel, abonelerin işlemleri ve evraklarının takibiyle de ilgilenecek.

EVDE ABONELİK HİZMETİ

Evden çıkamayacak durumda olan abonelerin işlemlerinde bir yakınlarının tüm evraklarla eksiksiz bir şekilde ASKİ Genel Müdürlüğü’ne başvuruda bulunması halinde, ekipler imza için vatandaşın evine giderek imza sürecini tamamlıyor.

Aynı zamanda www.adana-aski.gov.tr adresinden ASKİ’nin kurumsal internet sitesinde yer alan ‘’Engelli Randevu Sistemi’’ yazılı butona tıklayıp engelli başvuru formunu dolduran aboneler, işlem yapmak istedikleri birime yönlendiriliyor.

Engelli vatandaşlara evrakla ilgili süreçte sağlanan kolaylıkların yanı sıra, sağlık raporunda %40 ve üzeri olarak engelli olan abonelere su ücretlerinde birim fiyat üzerinden %50 indirim uygulanıyor.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Röportaj

    Sağlık

    Spor