GÜNAY: MESELEMİZ MEMLEKET MESELESİDİR

(HABER MERKEZİ)-Ambalaj insan üzerindeki kıyafet gibidir. Gıda ve benzeri ürünlerde ambalajla güzelleşir, vasıf kazanır, korunur ve ürünlerin bozulmamasını sağlar. Bu doğrultuda bu sektörün Adana’daki parlayan yıldızı Zirve Ambalaj ekonomiye önemli bir katma değer sağlıyor. Kuruluşu 1970 li yıllarda Aile şirketi olarak başlamıştır. Ancak 1998 yılından itibaren Zirve Ambalaj; Muammer Seyfi Günay tarafından çok daha geniş bir yelpazeyle teşkilatlanmıştır. Bu atılımla birlikte firma olarak 2000 yılında da Antalya şubesi açılarak faaliyetlerine başlamıştır. Firma olarak ülkemizde başlıca Akdeniz, İç Anadolu, Doğu Anadolu ve Güneydoğu Anadolu Bölgesi Yurt içinde 30’u aşkın Vilayette satış ve pazarlama hizmeti sunarken, başlıca Amerika, İngiltere, Kıbrıs, Umman, Irak gibi ülkeler olmak üzere ihracat yapmaktadır. Adana merkezli şirketin son yıllardaki artan başarısı kente ayrı bir değer katmış durumda.
MESELEMİZ MEMLEKET MESELESİDİR
Zirve Ambalaj sahibi Muammer Seyfi Günay açıklamasında; “Hedefimizde önceliğimiz çalışma prensibimiz özetle memleket meselesidir diyebiliriz. Bu doğrultuda hizmetlerimizle ülkemiz ve Adana ekonomisine sağlamaya çalıştığımız katkı önceliğimizdir. Bu anlamda 200’ü aşkın kişiye doğrudan istihdam sağlamaktayız. Firmamız uluslararası faaliyet gösteren Huhtamaki, Paccor ambalaj, Propack Ambalaj, Teko alüminyum’un ulusal faaliyet gösteren Özge Plastik, Sem Plastik, Orego, Bergama, Plasko plastik, Plaş Plastik ürünleri satış portföyümüzde yer almaktadır. Ürün çeşitliliği ve kalite konusunda iddialı olduğumuzu vurgulamak isteriz. İstisnalar hariç dünyada ne varsa ülkemizde de aynısı veya bir benzeri bünyemizde bulunmaktadır. En gurur verici yanı ise ülkemizde dahası Adana merkezli olarak üretilmektedir. Teknoloji ve yarattığımız ürün kalitesi olarak sektörümüzde konumumuzda başarı yarışı içerisinde çalışmalarımızı sürdürmekteyiz. Ayrıca sosyal sorumluluğumuz kapsamında her zaman üzerimize düşeni yerine getirmeyi ilke haline getirmişizdir. Öğrenci bursu, ihtiyaç sahiplerinin giyim ve gıda yardımı firmamızın önceliğidir. Bu desteklerden dolayı birçok STK tarafından ödüle layık görüldük.” İfadelerinde bulundu.
ÜRÜNLERİ EN DOĞRU AMBALAJLA BULUŞTURMA İDDİASINDAYIZ
Muammer Seyfi Günay; “Firma olarak uzun yılları bulan sektör tecrübemizle ürünleri en doğru ambalajla buluşturma iddiası ile çalışıyor ve sektördeki yenilikleri teknolojileri yakından takip ederek kendimizi sürekli yeniliyoruz. Profesyonel satış ekibimizin hizmet anlayışı; doğru ambalajı, en uygun fiyat ve en iyi servis kalitesi ile kullanıcılarla buluşturma gayreti içinde çalışmaktır. Distribütörlüğünü yaptığımız Dünya markalarıyla; ambalaj üreticileri ile kesintisiz yaptığımız Ar-ge çalışmaları sayesinde ürün portföyümüz sürekli güncellenmekte ve müşterilerimizden gelen yenilikçi talepleri hızla sonuca ulaştırıyoruz. Ayrıca firmamız gıda ambalajı grubunun yanı sıra kardeş kuruluşumuz olan Plasko Deco Foil’in Türkiye’de ilk defa %100 yerli sermaye ile üretimini yapmaya başladığı PVC dekoratif mobilya folyosunu da satış portföyüne eklemiştir. Satışını yaptığımız her bir üründe olduğu gibi Plasko mobilya folyosunda da dünya kalitesi olarak üretilen ürünlerden daha iyisini yapmak ve müşterilere sunmak için sürekli Ar-ge ekibimiz çalışmalar yürütmekteyiz. Ayrıca Satış ve pazarlamasını yapmış olduğumuz tüm ürünlerin üretiminde çevreye duyarlı, yenilenebilir teknolojiler kullanılmaktadır.” Açıklamalarında bulundu.
AMBALAJIN YARARLARI
Ambalaj kısaca içindeki ürünün koruyucusudur. Ürünü, çarpma, ıslanma, zedelenme gibi fiziksel etkilerden korur. Ambalaj ürünün tüketiciye en ekonomik yolla ulaşmasını sağlar, depolama kolaylığı yaratır. Önemli bir görevi de taşıdığı bilgilerle tüketiciye seçim ve kullanım kolaylığı sağlamasıdır. Üzerinde yazılı olan ağırlık, fiyat, üretim tarihi, son kullanım tarihi, ürünün içeriği, üretici firmanın adı, kullanım açıklaması gibi tüm bilgiler, tüketiciye ve satış yapana büyük kolaylıklar sağlar.
Ambalaj ürünün tüm özelliklerini tüketiciye bildirebilir. Adeta ürünün dili niteliğindedir. Modern çağın gelişmesi ile birlikte ailelerin küçülmesi, yalnız yaşayan insan sayısının artması gibi etkenler özellikle Porsiyonel ambalajların üretimini hızlandırmıştır. İnsanların bu yoğun çalışma temposunda yemeye, içmeye ve alışverişe ayırdıkları sürenin kısıtlı olması, kullanım ve taşıma kolaylığı nedeniyle ambalajlı ürünler tercih edilmektedir. Dolayısı ile gelişen ülkelerde ambalajlı ürün tüketimi, gelişmemiş ülkelere oranla daha yüksektir.