M1 Adana AVM’de E-Şarj teknolojisi

HABER: Eylem USNEKER

ADANA (BÖLGE)-M1 Adana Avm , Teknoloji ve yenilikler ile ilgili yapmış olduğu atılımlar ile Adanalılar için en yenilikçi olmayı sürdürüyor. Teknolojinin gelişimi ile birlikte artık eşarj istasyonları Türkiyede’de kullanılmaya başladı. Adana’da bir ilk olan bu istasyon şimdi M1 Adana Avm’de . Şarj ünitelerinden oluşan bir ulusal istasyon ağı ve işletim sistemi ile Türkiye’nin her noktasında şarj çözümleri sunan Eşarj Elektrikli Araçlar Şarj Sistemleri A.Ş., 2008 yılında faaliyete geçmiştir. EŞARJ, halka açık alanlarda kurduğu istasyonları, markalarla girdiği işbirlikleri ve yarattığı internet tabanlı uygulamalarla sektörün lider şarj istasyon ağı operatörüdür. Büyük bir hızla gelişmekte olan elektrikli araçlar sektöründe lider konumuyla Türkiye’de sürdürülebilir mobilite kavramını oluşturmayı hedeflemektedir.

Hem yenilikçi hem de çevreci bir bakış açısıyla kurulumu gerçekleÅŸtirilen bu ÅŸarj istasyonları, Dünya’da ki tüm elektrikli araçlar ile uyumlu ve Renault Zero Emission Ready, Volvo Healthcheck, BMW Charge Now sertifikalarına sahip Türkiye’deki tek marka konumundadır. Esarj Elektrikli Araç Åžarj Sistemleri A.Åž., mevcut durumda Türkiye genelinde 143istasyon – 24 hızlı sarj istasyonu ve 243 nokta ile en yaygın ÅŸarj istasyon ağına sahiptir.

Adana’da ilk halka açık Eşarj kurulumu olan bu istasyon, aynı anda 2 araca hizmet verebiliyor; elektrikli araç kullanıcıları 1 saat içinde 150km’ye kadar menzil alabiliyor.

2018 yılında EÅŸarj’ın çoÄŸunluk hissesi Sabancı Grubuna baÄŸlı Enerjisa Enerji A.Åž. tarafından satın alınmasıyla EÅŸarj’ın ÅŸehir merkezleri ve otoyollarda aÄŸ yayılım stratejisi de  Böylelikle, 2030 yılına kadar  gerekli altyapı konusunda çalışmaların tamamlanması ve pazarın Türkiye’de büyümesinin de hızlanması hedefleniyor.

Küresel olarak hızla büyüyen elektrikli araç pazarında, elektrikli arabaların sayısı 2018’de 4 milyonu henüz geçti. Bu geliÅŸimin enerji, akaryakıt ve otomotiv sektörlerinde iÅŸ modellerini, iÅŸ yapış ÅŸekillerini de deÄŸiÅŸtirmesiyle, küresel oyuncuların da bu doÄŸrultuda yenilikçi iÅŸ modellerini, hızlı, yenilikçi, teknoloji ÅŸirketleri ile  stratejik ortaklıkları benimsemeye baÅŸladı.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Röportaj

    Spor