Unico Sigorta Adana’da Acenteleri ile buluştu

Sigorta sektörünün dinamik ve tecrübeli markası Unico Sigorta, Adana’da acenteleri ile bir araya gelerek 2019 yılı hedeflerini ve sektöre yönelik beklentilerini paylaştı.  Bu yıl oldukça iddialı projelere ve yeni yatırımlara hazırlandıklarını belirten Unico Sigorta Genel Müdür Vekili Özer Özcan, toplantıda acente ağlarını genişleteceklerinin de müjdesini verdi.

HABER: Yener EKİNCİ

ADANA (BÖLGE)-Unico Sigorta Genel Müdür Vekili Özer Özcan, 2019 yılında sigorta sektöründe yüzde 15 oranında büyüme öngördüklerini açıkladı. Unico Sigorta olarak, bu yıl yeni atılımlara hazırlandıklarını kaydeden Özcan, “Kasko ve sağlık branşlarında özellikle İç Anadolu ve Akdeniz Bölgesi gibi sigortalılık oranının düşük olduğu şehirlere odaklanarak acente ağımızı genişleteceğiz” dedi.

İstanbul’da başlayan Unico Sigorta “Omuz Omuza” etkinlikleri, İzmir ve Ankara sonrasında Adana Sheraton Otel’de acentelerin katılımıyla gerçekleşti. Unico Sigorta Genel Müdür Vekili Özer Özcan, 2018 yılını sigorta sektörü açısından değerlendirip, 2019 yılına ilişkin beklenti ve hedeflerini paylaştı.

2018 yılının ikinci yarısında döviz kurlarında yaşanan hızlı yükselişin bütün sektörlerde maliyetleri olumsuz etkilediğini belirten Özcan, “Türk sigorta sektöründe de toplam prim üretiminin yarısı ‘motor’ branşından geldiği için yedek parça maliyetlerindeki artış ister istemez büyümeyi ve karlılığı olumsuz etkiledi. Bu gelişmelere paralel sektör genelinde toplam prim üretimi yüzde 17.4 oranında artış gösterirken, reel olarak yüzde 2.4 oranında geriledi. 2018 yılında Unico Sigorta olarak her şeye rağmen sektörün üzerinde bir performans sergilemeyi başardık. Prim üretimimiz yüzde 28.6 oranında artarken, reel olarak ise yüzde 6.9’luk bir büyümeyi yakaladık” diye konuştu.

‘2019 için iddialıyız”

Unio Sigorta Genel Müdür Vekili Özer Özcan, şunları söyledi:  “Unico Sigorta olarak bu yıl oldukça iddialıyız. Özellikle kasko ve sağlık branşlarında yeni projelerimizi hayata geçirmeye hazırlanıyoruz. Hedefimiz; yeni dönemde dengeli bir ürün portföyüne odaklanmak. Özellikle ‘kasko’ branşında İstanbul, İzmir ve Ankara gibi büyük şehirlere ek olarak, İç Anadolu ve Akdeniz Bölge’sinde sigorta penetrasyon oranı düşük ve gelişmeye açık şehirlerde fırsatları değerlendireceğiz. Ayrıca sağlık sigortası ile ilgili çalışmalarımız hızlı bir şekilde ilerliyor, yeni ürünler çıkaracağız. Teknolojinin bizlere sunduğu imkanlardan da daha fazla yararlanacağız.”

Acente kanalına yeni yatırımlar yapılacak

Konuşmasında; Unico Sigorta’nın kuruluşundan bugüne kadar iş ortakları ile büyümeye özen gösterdiğinin de altını çizen Özer Özcan, “Bu süreçte acente ve broker işbirlikleri şirketimizin en önemli satış kanalı oldu. Unico Sigorta’nın toplam dağıtım kanalları içerisinde yüzde 66 acente ve yüzde 19 broker payı mevcut. Ağımızı daha da genişleterek bu oranı daha da artıracağız. Ankara bizim için çok önemli bir bölge ve artık burada da daha fazla sizlerle bir araya geleceğiz” dedi.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Röportaj

    Sağlık

    Spor