Tıbbi sarf, basım ve toner satın alınacak
İlan.gov.tr’de yayınlanan ilana göre, Mersin Şehir Hastanesi müdürlüğü tarafından tıbbi sarf, basım ve toner satın alınacaktır.
34 kalem muhtelif tıbbi sarf, basım, tüketim malzemeleri ve toner alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19’uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.
34 kalem muhtelif tıbbi sarf, basım, tüketim malzemeleri ve toner alımı için ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dökümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
Sözleşme imzalandıktan sonra en fazla 6(altı) defa da teslim edilecektir. Sözleşme imzalandıktan sonra sipariş tarihi baz alınarak 10 gün içerisinde sipariş veren ilgili deponun belirttiği yere raf teslimi yapılacaktır. Teslimat aşamasında doğabilecek her türlü zarar, nakliey ve taşıma giderleri firma tarafından karşılanacaktır. Sipariş edilen sarf malzemeler hastanenin deposuna teslim edilecek, teslim edilen sarf malzemeye ait fatura, malzemeyi alan sorumlu kişiye verilecektir. Mal teslimi mesai saatleri içerisinde yapılacak teslimatın uzunluğuna göre mesaiden önce teslim edilmeli, mesai saatleri dışında ve hafta sonları mal teslimi yapılmayacaktır. Mal tesliminden sonra kesilen faturaya; sarf malzemenin (her biri için) son kullanma tarihi, UBB barkod numarası-ÜTS, lot numarası ve SUT kodu yazılması zorunludur. Malzemelerin son kullanma tarihi en az 1 yıl olmalıdır. Son kullanma tarihine 6 ay kalan malzemeler firmaya yazılı olarak bildirildiğinde 3 ay içerisinde sözleşme süresi dolmuş olsa bile son kullanma tarihi en az 1 yıl olan malzemeler ile ücretsiz olarak değiştirilecektir.
Geniş bilgi için https://www.ilan.gov.tr/ilan/1146252/ihale-duyurulari-mal-alim-ihaleleri-tibbi-sarf-basim-ve-toner-satin-alinacaktir